CEMOS za traktorje.

Ali lahko traktor izboljša svojega voznika? To je preverilo združenje DLG

CEMOS za traktorje.

Ali lahko traktor izboljša svojega voznika? To je preverilo združenje DLG

Vozniki CEMOS so nepremagljivi.

Prednosti CEMOS.

  • Manjša obraba pnevmatik
  • Manj zbita tla zaradi optimalnega tlaka v pnevmatikah
  • Nižji obratovalni stroški z višjo produktivnostjo
  • Izraba vseh potencialov stroja
  • Manj obrabe na napravi (pomočnik za priključke za plug)
  • Izboljšanje izravnave CO2
Neodvisna preskusna organizacija DLG (Nemško združenje za kmetijstvo) je sistem preizkusila, potrdila in odlikovala z odliko "Potrjuje DLG".
  • Do 16,3 % višja produktivnost (ha/h)
  • Do 16,8 % nižja poraba goriva (l/ha)
  • Osem od desetih sodelujočih pri preizkusu je lahko znižalo porabo goriva in hkrati izboljšalo produktivnost

Interaktivna zaščita tal.

Prvo srebrno medaljo je prejela integrirana analiza tveganja za zbita tla v samoučečem sistemu za pomoč vozniku in optimizacijo procesov CEMOS za traktorje. Izračun tveganja za zbitost temelji na znanstvenih terenskih preskusih in formulah, ki jih je razvila Visoka strokovna šola v Bernu (BFH-HAFL) v sodelovanju z raziskovalnim inštitutom Agroscope Reckenholz, Univerzo Aarhus na Danskem in švedsko Univerzo za kmetijske vede (SLU).

V projektu Terranimo® so to znanje zbrale univerze in inštituti ter je v obliki spletne aplikacije prosto javno dostopno. Dodatna prednost sistema CEMOS, ki jo je pozitivno ocenila komisija za novosti: to strokovno znanje je mogoče vključiti v sam kmetijski stroj, pri čemer vozniku ni treba vnašati dodatnih podatkov, saj se ti že uporabljajo za sistem CEMOS. Prikaz na terminalu CEBIS voznika obvešča, ali v trenutnih pogojih tal obstaja nevarnost za zbitost tal zaradi kombinacije traktorja in uporabljenega priključka. Če so nastavitve namenjene optimizaciji, so neposredno vključene v trenutno oceno tveganja funkcije.

Certifikat DLG.

Med in po sejmu Agritechnica 2019 smo naše stranke in obiskovalce izzvali na dvoboj proti sistemu CEMOS za traktorje. Izhodišče: profesionalni vozniki proti profesionalnemu sistemu.

Po tem pozivu k dvoboju CEMOS je bilo iz velike skupine prijavljenih izbranih 10 še posebej izkušenih kmetovalcev in voznikov traktorjev iz 4 evropskih držav. Dvoboj CEMOS se je septembra 2020 začel na kmetiji v vzhodnem delu Nemčije.

Objektivne preskusne pogoje je zagotovil Georg Schuchmann iz Testnega centra za tehniko in kmetijska delovna sredstva Nemškega združenja za kmetijstvo (DLG). Med vsako testno vožnjo je meril hitrost, porabo goriva, produktivnost, delovno globino in kakovost dela. Pod budnim očesom DLG sta lahko oba voznika v celoti izkoristila svoje izkušnje, sistem za pomoč vozniku CEMOS pa je lahko pokazal svoje prednosti in si zagotovil testni pečat "Priznano pri DLG". Združenje DLG je s tem potrdilo učinkovitost sistema CEMOS v smislu prihranka goriva (do -16,8 %) in produktivnosti pri kultiviranju (do +16,3 %). Osem od desetih udeležencev testa je lahko zmanjšalo porabo goriva in hkrati povečalo produktivnost.

Uradno poročilo preskusa lahko najdete tukaj


Sistem za pomoč vozniku

CEMOS se uči in trenira.

CEMOS je samoučeč sistem za pomoč vozniku. Kot prvi in edini sistem na tržišču optimizira tako traktor kot priključke, kot sta kultivator in plug. Voznika podpira pri usklajevanju obtežitve in tlaka v pnevmatikah.


Kmetija Wiesbyll – prvotna stranka CEMOS.

Navdušuje šefe in voznike.

"CEMOS me spodbuja."

Človek to opazi v svoji denarnici.

"Delovne teže so se zmanjšale."